PRESENTACIÓ

Fundació A. Bosch

L’any 2004 Noel Alimentaria, SAU, creient en la necessitat d’aportar valors a la societat, va decidir crear la Fundació Albert Bosch, amb l’objectiu i missió de promoure la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils i, en general, contribuir al benestar de les persones al llarg de la seva vida.

La Fundació té clar que vol ser una entitat de referència en la investigació translacional aconseguint així que tots els avenços obtinguts es puguin aplicar ràpidament al pacient.

La direcció de l’empresa va fundar aquesta entitat en memòria de qui fou el seu gran impulsor, Albert Bosch Sala, pare de l’actual Directora General de Noel i Presidenta de la Fundació, Anna Bosch Güell.

LA MISSIÓ

Compromís amb la societat

La fundació A. Bosch té com a objectiu promoure la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils i, en general, contribuir al benestar de les persones durant la seva vida.

La Fundació vol ser una entitat de referència en la investigació translacional aconseguint així que els avenços obtinguts es puguin aplicar ràpidament al pacient.

QUI SOM

Patronat

Presidenta
    Anna Bosch Güell

Secretari
    Joan Boix Sans (en representació de la societat Noel Alimentaria, SAU)

Vocals
    Albert Boix Bosch
    Xavier Boix Bosch
    Anna Maria Güell Forga

TRANSPARÈNCIA

Memòries de la Fundació

Mèmoria 2022

Un repàs per totes les activitats organitzades per la Fundació l’any 2022.

Mèmoria 2021

Un repàs per totes les activitats organitzades per la Fundació l’any 2021.

Mèmoria 2020

Un repàs per totes les activitats organitzades per la Fundació l’any 2020.

Mèmoria 2019

Un repàs per totes les activitats organitzades per la Fundació l’any 2019.

Mèmoria 2018

Un repàs per totes les activitats organitzades per la Fundació l’any 2018.

INVESTIGACIÓ

Equip científic

L’equip científic està format per professionals
    investigadors de diferents àrees i departaments de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona:

• Servei d’Oncologia i Hematologia en la Infància.

• Grup de Recerca en Cirurgia Fetal i Malformacions Congènites. Bioenginyeria, Ortopèdia i Cirurgia Pediàtriques i Rehabilitació.

• Departament de Medicina Interna, especialitzat en el tractament de malalties autoimmunes.

Aquests departaments són els principals responsables de la tasca d’investigació que desenvolupa la fundació A. Bosch.

Col·labora

Col·laboradors