La teva ajuda fa que els nostres investigadors no parin mai.

Disposem de diferents mitjans perquè puguis fer la teva aportació econòmica: amb targeta, Pay Pal, Bizum o directament fent un ingrés al compte bancari de la fundació. Amb la teva col·laboració obtindràs beneficis fiscals en la declaració de la renda. Informa’t AQUÍ.

VULL FER UNA

DONACIÓ PUNTUAL

O SI HO PREFEREIXES

Fes el donatiu amb PayPal, Teaming o Bizum.

Fes un donatiu puntual
amb PayPal.

Uneix-te al grup Teaming
per només 1€ al mes.

Utilitzes Bizum?
Ja pots donar amb el codi 0000

TAMBÉ POTS FER UNA

TRANSFERÈNCIA O INGRÉS BANCARI

BBVA
ES57 0182 5439 5202 0150 2313

Per poder beneficiar-te fiscalment de les donacions, és imprescindible enviar les teves dades fiscals a fundacio@fundaciobosch.org juntament amb el justificant de la transferència abans d’acabar l’any fiscal.

Els donatius a la Fundació A. Bosch són desgravables en l’IRPF o en l’Impost de Societats. Per als particulars, en els primers 150 € donats la desgravació és de l’80% i un 35% addicional per a quantitats superiors. Informa’t AQUÍ.