El pròxim 20 de març al vespre es disputa a l’Estadi Municipal d’Olot la final de la Copa Catalunya Absoluta Masculina entre lUE Olot i el FC Andorra, un partit molt esperat tant pels aficionats com pels jugadors, que enguany adopta un component solidari!

La Federació Catalana de Futbol i els equips andorrà i garrotxí s’han unit a la Fundació A. Bosch i a més a més de posar-se les ulleres de Realitat Millorada i ajudar-nos a fer difusió del projecte, hi destinaran un total de 0,75 € dels 2 € que costa cada entrada.

A més a més, per tots aquells que vulguin aportar el seu gra de sorra i no puguin anar al partit, poden fer-ho a través de la fila zero solidària, des d’on podran fer un donatiu directament a la Fundació, a favor de la lluita contra el càncer infantil: https://fundacioabosch.givenow.help/copacatalunya2024

Aquesta iniciativa representa per a nosaltres un gran repte i amb l’ajuda de tots aviat podrem oferir una zona hospitalària renovada i més amable per a tots els pacients, les famílies i el personal sanitari de l’àrea Oncològica i Hematològica Pediàtrica de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron de Barcelona.

Les obres ja han començat, però encara ens falta recaptar 1 milió dels 7,4 necessaris per a materialitzar el projecte. El doctor Lucas Moreno, Cap d’Oncologia i Hematologia Pediàtrica, explica que: “aquesta iniciativa és una empenta per aconseguir acabar el projecte com més aviat millor”.

Per la seva banda, Cristina Sanz, directora de projectes de la Fundació A. Bosch, assegura que “per nosaltres, formar part d’aquesta iniciativa és una gran alegria, ja que podem compartir els valors de l’esport amb els de la fundació, com el treball en equip i l’empatia. El fet de poder compartir i ser part de la final de la Copa Catalunya és tot un plaer”.

Si també vols gaudir de futbol, d’un ambient inigualable i participar en la nostra causa, adquireix la teva entrada en el següent enllaç: https://fcf.4tickets.es/categoria/fcf