El passat 15 de febrer va ser el Dia Internacional Contra el Càncer Infantil, i des de la Fundació A. Bosch vam poder commemorar aquesta data tan important per a nosaltres de maneres molt diverses gràcies a la col·laboració de totes les empreses, entitats i col·lectius que ens donen suport.

Vols saber com ho vam celebrar? T’ho expliquem!

Jornada solidària amb Clubs Claror

En primer lloc, els Clubs Claror es van unir a la nostra causa i van organitzar una jornada solidària que va consistir en 5 activitats ben xules i diferents: un esmorzar solidari a l’escola Sagrada Família, una caminada solidària, un torneig de pàdel, una màster de zumba i l’americana de pickleball.

Tot plegat va ser un èxit rotund i gràcies a la implicació i generositat de tots els participants els diners recaptats aniran destinats íntegrament al projecte Realitat Millorada, que busca construir la nova Àrea d’Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.

Entrepà Solidari a Noel

Paral·lelament, el dia 15 de febrer també es va celebrar un Entrepà Solidari a Noel que va reunir un total de 139 treballadors de l’empresa.

Va ser un esmorzar en el qual, a més de compartir uns bons entrepans i moltes rialles amb els companys, van poder contribuir a la nostra tasca amb una recaptació extraordinària que anirà destinada a diferents projectes d’investigació relacionats amb el càncer infantil.

Olot Colors se solidaritza amb la Fundació A. Bosch

D’altra banda, Olot Colors també es va solidaritzar amb nosaltres, i les botigues Levi’s Olot i Mango Olot van destinar part dels beneficis obtinguts durant la jornada a ajudar-nos en la nostra lluita. Us podem afirmar que la iniciativa va anar sobre rodes!

Històries de Vida ens facilita portaespelmes

Històries de Vida (HdV) és un projecte que posa en contacte a alumnes PFI amb voluntaris d’empreses de diferents sectors. Per celebrar amb nosaltres la jornada, van aportar el seu granet de sorra facilitant-nos portaespelmes per vendre a una activitat que va tenir lloc a Can Carelleu, una instal·lació esportiva dels Clubs Claror

Pilarin Bayés ens dona suport amb un àudio a Catalunya Ràdio

Per acabar, la dibuixant i caricaturista catalana Pilarín Bayés va voler donar a conèixer la tasca de la Fundació A. Bosch a tots els oients de Catalunya amb la seva intervenció al programa El Matí de Catalunya Ràdio. Gràcies per ajudar-nos a difondre la nostra missió!

Un any més, el Dia Internacional Contra el Càncer Infantil ha estat una jornada molt completa i plena d’activitats que no oblidarem. Volem agrair de tot cor a totes les entitats que han volgut mostrar el seu costat solidari en aquest dia tan especial i donar-nos suport de la manera més vibrant i emocionant possible.

Sense vosaltres res de tot això seria possible!

Si encara no has fet la teva aportació per la lluita contra el càncer infantil, solidaritza’t. És molt fàcil!