El 15 de febrer, celebrem el Dia Internacional Contra el Càncer Infantil i et volem convidar a ser part de la lluita i la causa!

A la Fundació A. Bosch creiem que la investigació del càncer infantil és una tasca urgent i crucial ja que, tot i que amb la medicina actual el percentatge de curació sigui d’un 80%, el càncer infantil no hauria d’existir.

Els nens i nenes afectats no només han de lluitar contra el càncer en si, sinó que també han de fer front als durs efectes secundaris dels tractaments, i conviure amb una gran incertesa sobre el futur.

Ens vols ajudar a buscar solucions mèdiques per les diferents malalties infantils en aquest dia tan important per a nosaltres? Pots fer-ho de moltes maneres!

Organitza un Entrepà Solidari amb amics o companys de feina

Et vindria de gust convertir un esmorzar o berenar qualsevol en un acte solidari? Uneix-te a aquest projecte i converteix cada mossegada en un pas més cap a un futur sense càncer infantil!

Fes-nos una donació per contribuir als tractaments i recerques que salven vides

A la Fundació A. Bosch, el motor ets tu! Ens ajudes a tirar endavant els nostres projectes? Tenim la sort de poder col·laborar amb un gran equip d’investigadors de referència per dur a terme projectes d’investigació en càncer infantil a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron de Barcelona.

Col·labora als nostres esdeveniments solidaris

Cada mes hi ha un munt d’empreses i associacions que destinen els beneficis de les seves activitats a favor de la nostra causa. Poden ser curses solidàries, classes de ciclisme, àpats… Estigues atent al nostre Instagram per no perdre-te’n cap!

Adquireix les ulleres i rellotges de Realitat Millorada

Vols fer-te un detall únic i solidari? Compra les ulleres o rellotges intel·ligents del projecte Realitat Millorada. Tots els beneficis obtinguts ajuden a millorar les condicions dels nens amb càncer hospitalitzats a l’àrea d’Oncologia i Hematologia Pediàtrica de l’Hospital Vall Hebron de Barcelona.

Segueix-nos a les xarxes socials i ajuda’ns a difondre el nostre missatge

També t’animem a seguir-nos a les nostres xarxes socials o bé a unir-te a la nostra  Newsletter. Per a nosaltres és molt important que ens donis un cop de mà a l’hora de difondre la nostra manera de veure el món. T’animes?

Per construir un món millor necessitem la teva ajuda. Aquest 15 de febrer, ens dones un cop de mà?

Col·labora amb la Fundació A. Bosch i converteix-te en el motor del canvi avui mateix!