S’apropa el Dia Internacional Contra el Càncer Infantil, una data de gran importància tant per a nosaltres com per a tots els nens i nenes que han de fer front a aquesta malaltia.

Com ja sabeu, la fundació treballa per promoure la investigació d’aquesta malaltia i és per això que el proper 15 de Febrer volem que ens ajudis! Organitza el teu Entrepà Solidari per la recerca del càncer infantil.

Què és l’Entrepà Solidari?

L’Entrepà Solidari consisteix a convertir un esmorzar o berenar qualsevol en un acte solidari.

És un projecte que va enfocat a associacions, empreses, centres educatius o institucions públiques que vulguin organitzar un àpat amb valor afegit per a tots els seus membres.

Com organitzo el meu Entrepà Solidari?

1. Inscriu-te a l’Entrepà Solidari

El primer pas per a unir-se a la iniciativa és inscriure la teva organització o entitat en aquesta mateixa pàgina web. Ens posarem en contacte amb tu per a donar-te informació i tots els materials necessaris perquè el teu berenar o esmorzar es pugui realitzar fàcilment.

1. Prepara l’esdeveniment i crea sinèrgies amb l’entorn

Ho pots fer de la manera més còmode per a tu, ja sigui comprant el material amb pressupost del centre o de l’AFA/AMPA, o demanant la col·laboració a empreses o comerços de proximitat. Pots complementar l’Entrepà Solidari amb altres productes de pastisseria o begudes per fer, així, un àpat més complet.

1. Rep el producte de xarcuteria Noel pels teus entrepans

Un cop contactis amb l’organització de l’Entrepà Solidari et farem arribar el producte de xarcuteria Noel per preparar l’esdeveniment. A més a més, per garantir l’èxit del teu esmorzar o berenar, rebràs davantals i globus per decorar i amenitzar l’acte.

1. Celebra el gran dia

Per l’èxit de l’esmorzar o berenar és important que facis equip amb diverses persones per a preparar els entrepans, servir-los i recollir els donatius, que es poden fer en efectiu o a través de datàfon. Entre tots aconseguireu una celebració molt especial!

1. Fes la donació

Un cop celebrat l’esdeveniment podràs fer la teva donació de l’import recaptat a través d‘aquest link.

1. Comparteix els millors moments

Comparteix fotografies del teu esdeveniment solidari amb els hashtags #EntrepàSolidari i #CàncerInfantil. Ens farà molta il·lusió veure-les!

Cas d’èxit: Entrepà Solidari a ElGiroscopi

El passat 19 de desembre, l’Entrepà Solidari va fer el seu debut a Girona, a les oficines de l’Assessoria Codina i ElGiroscopi. A l’esmorzar hi van assistir els treballadors i treballadores de l’empresa, i podem afirmar que va ser tot un èxit!

Amb la venda d’entrepans, dolços i begudes van aconseguir recaptar ni més ni menys que 790 € a favor de la investigació pel càncer infantil.

Tota la recaptació obtinguda es destinarà a les diferents línies de treball que duem a terme conjuntament amb l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona, i en especial al projecte de reforma integral de la seva àrea d’Hematologia i Oncologia Pediàtriques.

Les obres ja han començat, però encara ens cal 1 milió d’euros del pressupost. Ens ajudes a millorar les instal·lacions d’aquesta àrea, proporcionant més comoditat als pacients, i millors tractaments per combatre la malaltia?

I tu, t’animes a organitzar el teu Entrepà Solidari el Dia Internacional del Càncer Infantil? Troba’n tots els detalls aquí.