Ser col·laborador vol dir que faràs una aportació econòmica periòdica que ens ajudarà a convertir en realitat els projectes d’investigació que la fundació hi treballa.

Pots ser col·laborador a partir d’una aportació econòmica fixa, de la quantitat i periodicitat que tu triïs (mínim 20€/any).

Amb la teva col·laboració obtindràs beneficis fiscals en la declaració de la renda. Cada any t’enviarem el certificat de donació que podràs desgravar de la declaració de la renda.

POTS FER UNA

TRANSFERÈNCIA O INGRÉS BANCARI

BBVA
ES57 0182 5439 5202 0150 2313

Per poder beneficiar-te fiscalment de les donacions, és imprescindible enviar les teves dades fiscals a fundacio@fundaciobosch.org juntament amb el justificant de la transferència abans d’acabar l’any fiscal.

Els donatius a la Fundació A. Bosch són desgravables en l’IRPF o en l’Impost de Societats. Per als particulars, en els primers 150 € donats la desgravació és de l’80% i un 35% per a la resta. Informa’t AQUÍ.

Col·laboradors