Ha arribat el moment més esperat, hem fet el sorteig i ja tenim els guanyadors de la Rifa Solidària contra el Càncer Infantil!

Gràcies de tot cor a tots els que heu participat, amb el vostre granet de sorra podrem finançar diversos projectes relacionats amb el càncer infantil que estem duent a terme amb l’Hospital Universitari Vall d’Hebron de Barcelona.

I enhorabona a tots els guanyadors! Esperem que gaudiu molt dels regals.

• David Martin Macias: 1 entrada doble per un partit del FCB al Camp Nou
  • Iván Gómez Canela: 1 entrada doble per un partit del FCB al Camp Nou
  • Jaume Viñets Camps: 1 pernil ibèric Noel.
  • Fran Agredano Cano: 1 lot de productes Noel.
  • Ramon Roura Padrosa: 1 nit per a 2 persones al Mas Les Comelles (Garrotxa).
  • María Angels Casanova Muñoz: 2 entrades pel Basquet Girona vs Juventut Badalona al pavelló Fontajau (04 gener 2023)
  • Dolors Planella Ayats: 1 Massatge relaxant l’Spa de l’Hotel Mandarin Oriental (Barcelona)
  • Quim Ibeas Dalmau: 1 Visita per a 2 persones al Celler La Vinyeta amb degustació (Alt Empordà).
  • Alfredo Martinez Prieto: 1 entrada doble al Salting de l’Hospitalet, Granollers i Sabadell.
  • Beatriz Soriano Centeno: 1 entrada doble al Salting de l’Hospitalet, Granollers i Sabadell.
  • Serafin Francisco Sanchez: 1 entrada doble al Salting de l’Hospitalet, Granollers i Sabadell.
  • Maria Sánchez Mercader: 1 entrada doble al Salting de l’Hospitalet, Granollers i Sabadell.
  • Javier Vilas: 1 entrada doble al Salting de l’Hospitalet, Granollers i Sabadell.
  • Cristina Solè Marcè: 2 entrades pel festival de música Vallviva (Garrotxa).
  • Paula Lasheras Olmos: 1 cofre nadó Alqvimia + 15% de descompte per un tractament al centre Alqvimia (Barcelona).
  • Carme Arnau Planella: 1 llibre “Receptes per compartir en família” d’en Nandu Jubany.
  • Ramon Cros Muñoz: 1 caixa de vins ecològics Sumarroca.
  • Raquel Olba Subirós: 2 entrades per l’Espai Xocolata Simón Coll (Alt Penedès).
  • Corneliu Alexandru Mosuleac Mosuleac: 1 entrada doble al Parc d’Atraccions del Tibidabo (Barcelona).
  • Begonya Nevot Medina: 1 entrada doble al Parc d’Atraccions del Tibidabo (Barcelona).
  • Cristina Bigay Cot: 1 entrada doble al Parc d’Atraccions del Tibidabo (Barcelona).
  • Jasmina Pujolar Font: 1 entrada doble al Parc d’Atraccions del Tibidabo (Barcelona).
  • Raquel Lopez Guzman: 1 entrada doble al Parc d’Atraccions del Tibidabo (Barcelona).
  • Josep M Riera Pèrez: 1 passeig en globus amb Camins de Vent (Garrotxa).
  • Dani Bassaganyes Pararols: 1 entrada doble a l’Eixample Teatre (Barcelona).
  • Montserrat Garcia Sanchez: 1 entrada doble a l’Eixample Teatre (Barcelona).
  • Roberto Vallejo Mardomingo: 1 entrada doble a l’Eixample Teatre (Barcelona).
  • Vanessa Martinez Arauzo: 1 entrada doble a l’Eixample Teatre (Barcelona).
  • Vicenç Caubet Giménez: 1 entrada doble a l’Eixample Teatre (Barcelona).
  • Victor Correia: 1 lot de productes d’El Pot Petit.
  • Maria Nieves Lorenzo Galès: 1 exemplar del llibre “La mare” d’Anna Taulé i Maria Gambús – Edita.cat.
  • Juan Navarrete Lopez: 1 exemplar del llibre “La mare” d’Anna Taulé i Maria Gambús – Edita.cat.
  • Josefa Bandres Fanlo: 1 exemplar del llibre “La mare” d’Anna Taulé i Maria Gambús – Edita.cat.
  • Joan Soler Serarols: 1 exemplar del llibre “La mare” d’Anna Taulé i Maria Gambús – Edita.cat.
  • Laia Coderch: 1 exemplar del llibre “La mare” d’Anna Taulé i Maria Gambús – Edita.cat.
  • Victor Sans Garcia: 1 entrada doble pel Concert Sala Mirona (Girona) – Tribut a Coldplay – 27/01/2023.
  • Victòria Bas Botella: Sopar per dues persones al Restaurant Meleta de Romer, dirigit per la presentadora Gessamí Caramés (Ametlla de Mar).
  • Artur Marti Batllori: Val descompte de 150€ a botigues General Optica
  • Oriol Pérez Alonso: 1 pack de llibres de Panini Books.
  • Montserrat Armengol Alarcon: 1 pack de llibres de Panini Books.
  • Anna Lagos Pérez: 1 pack de llibres de Panini Books.
  • Mònica Jové Sanz: 1 pack de la col·lecció de cromos del mundial (Àlbum + caixeta de 50 sobres) de Panini.
  • Anna Marti Sanz: 1 pack de la col.lecció de cromos del mundial (Àlbum + caixeta de 50 sobres) de Panini.
  • Teresa Nierga Lavila: 1 pack de la col.lecció de cromos del mundial (Àlbum + caixeta de 50 sobres) de Panini.
  • Abigail Ramos García: Caixa regal Owlbox de EurekaKids.

Us demanem que els premiats ens contacteu a fundacio@fundacioabosch.org identificant-vos com a guanyadors. A partir del 9 de gener de 2023 farem l’enviament dels regals.

Us desitgem unes bones festes i un bon any!