Començar el Festival Vallviva, esdeveniment que uneix música, gastronomia i solidaritat a l’enton únic de la Vall d’en Bas.

El Festival Vallviva és a més un esdeveniment solidari i tots els seus beneficis aniran íntegrament destinats a contribuir al finançament del projecte Realitat Millorada de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona, impulsat per la Fundació A. Bosch, la Fundació Aladina i la Fundació Small. El projecte contribuirà a la renovació de les instal·lacions de la Unitat d’Oncologia Pediàtrica del propi hospital.

Seguint totes les mesures de prevenció per evitar la transmissió de la COVID-19, durant la vetllada d’ahir, els assistents van poder gaudir de la música de diferents artistes, com Judit Nedderman o Maria Arnal i Marcel Bagés, entre d’altres. El segon i últim dia del festival, l’escenari acollirà a un dels principals caps de cartell, el grup Manel.