El diumenge de la setmana vinent, dia 10 d’octubre, se celebra la Marxa Solidària contra el Càncer infantil a favor de la Fundació A. Bosch.

Amb un recorregut de 5,5 km i 325 metres de desnivell, la caminada serà a Sant Joan dels Balbs del poble de La Pinya i serà de caràcter no competitiu. La sortida serà esglaonada i començarà des de les 8h fins a les 10h del matí.

Tota la recaptació econòmica es destinarà al projecte de Realitat Millorada, per fer la nova àrea d’hospitalització d’oncologia i hematologia pediàtriques de la Vall d’Hebron, que lideren la Fundació Aladina, Fundació Small i la Fundació A. Bosch.

La inscripció té un preu de 5€ i és gratuïta pels infants de fins a 5 anys. Es pot realitzar a través de la pàgina web fent clic aquí. Per altra banda, si no tens disponibilitat i vols col·laborar amb la causa, també tens la possibilitat de comprar un dorsal solidari pel mateix preu fent clic aquí.