El bon temps ja és aquí, i ara més que mai, ens ve de gust anar a passejar, córrer, fer excursions, organitzar pícnics i activitats diverses amb els nostres amics.

Si ets dels que gaudeixen fent esport a l’aire lliure i anant a veure obres de teatre, tenim tres plans ideals per a tu. Marca ja les següents activitats al calendari!

Cursa de la Moixina

L’1 de maig arriba l’11 edició de la Cursa de la Moixina, una festa esportiva dirigida a persones de totes edats i nivells, amants del passatge Olotí.

Aquest any, la Moixina es vol adequar als temps que corren, reduint residus i fent-se més propera i congruent a l’entorn natural. Per aquesta raó, s’haurà de portar el recorregut de 10 km ben preparat de casa, ja que les indicacions seran mínimes i l’orientació dels participants jugarà un paper clau.

T’animes a gaudir del paisatge Olotí mentre fas esport? Pots venir sol, amb parella, amb el grup d’amics, i la pots fer corrent i caminant.

Enguany, la Fundació A. Bosch és partner solidari de la cursa i ens encantarà veure-t’hi. Fes ja la teva inscripció al següent enllaç: http://cursadelamoixina.linkinesis.com/inscripcions.html

La Remences · Energy Tools

L’11 de maig torna La Remences Energy Tools, la marxa ciclista a la Vall d’en Bas més esperada de l’any.

La Remences és un esdeveniment per a tothom i pots participar-hi tant si ets un ciclista amb molts quilòmetres a les cames o tot just comences a rodar. Per aquesta raó, ofereix dos recorreguts: un de llarg amb 175 km i 2.600 m de desnivell, i un de curt amb 100 km i 1.200 km de desnivell.

Un any més, part de la recaptació obtinguda amb les inscripcions es destinarà íntegrament a quatre entitats sense ànim de lucre, una d’elles la Fundació A. Bosch.

A més, hi ha diferents premis i trofeus: al més veterà i veterana, a la més jove i el més jove, al club més nombrós, al més llunyà… Només has d’escollir el teu repte i inscriure-t’hi: https://terraderemences.com/tpv/

La Petita Companyia de l’Orfeó estrena “Pinotxo”

Els pròxims 11, 12, 18 i 19 de maig a les 18 h, la Petita Companyia de l’Orfeó Popular Olotí, formada per 13 infants d’entre 5 i 12 anys, interpreta l’obra de Pinotxo.

L’adaptació d’enguany se centra en el procés de maduració del titella de fusta en la qual veurem com, mica en mica, el protagonista aprendrà a no deixar-se enredar per desconeguts.

L’última funció de l’espectacle serà benèfica i destinarà tot el que es recapti als nostres projectes. Tanmateix, en la resta de funcions la Fundació hi serà present aportant informació de què fem i es podran fer donatius extra.

Aconsegueix la teva entrada aquí: https://olotcultura.koobin.cat/pinotxoorfeo

Amb quina activitat et quedes tu?