La Setmana Santa arriba carregada de solidaritat. Enguany Ferrer Xocolata, d’Olot, arriba als seus 115 anys d’història i per celebrar la fita ha decidit inaugurar una col·laboració molt especial amb la Fundació A. Bosch i, en concret, amb el projecte de “Realitat Millorada”.

Des del 24 de març fins al 18 d’abril a la xocolateria s’hi poden adquirir les mones solidàries que destinaran un percentatge dels seus beneficis al nostre projecte. Per aquesta ocasió tan especial el xocolater Jordi Ferrer ha ideat un muntatge a l’aparador amb una temàtica molt especial: el Far West. Els clients que entrin a l’establiment es trobaran amb el poblat de vaquers i d’indis més dolç de la història, format per 12 mones de pasqua molt originals. Les mones de pasqua de l’expositor es podran adquirir individualment gràcies a les reproduccions fetes amb una mida més petita. A més a més, passat el poblat del Far West també es podran explorar les 15 noves creacions de Jordi Ferrer pensades exclusivament per aquesta Pasqua: des d’animals de tota mena, passant pels ous tematitzats i acabant amb les reproduccions d’elements de menjar com ara fustes de formatges i embotits amb pa amb tomata.

“Fa uns quants anys que per Nadal col·laborem amb projectes solidaris i socials i aquest any ens hem proposat fer-ho extensiu al període de Setmana Santa”, assegura Ferrer, afegint que “Per desgràcia, el càncer sol tocar-nos a tots d’una manera o altra. És molt difícil gestionar aquestes situacions en adults, i amb infants encara més. Volem aportar el nostre granet de sorra en aquesta causa amb el millor que sabem: fer xocolata”. De ben segur que aquest serà l’inici d’una col·laboració molt dolça que ens farà arribar fins a la inauguració de la nova Unitat d’Oncologia i Hematologia Pedàtriques de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.

L’any 2021 la xocolateria va assolir una xifra rècord: vendre 500 mones de les grans. Enguany l’equip de Ferrer Xocolata s’han marcat l’objectiu d’igualar o superar aquesta xifra per poder fer l’aportació més gran possible a la Fundació A. Bosch.

A partir del 24 de març es poden encarregar les mones de Ferrer Xocolata o bé es poden comprar les que hi ha exposades i guardades a l’establiment, que estaran disponibles fins al dia 18 d’abril, el Dilluns de Pasqua. A la caixa de cada mona s’hi ha col·locat un sticker amb un codi QR on podreu trobar més informació de la Fundació A. Bosch i dels seus objectius.

115 anys de tradició xocolatera

El mes de març de 2022 Ferrer Xocolata va celebrar els seus 115 anys d’història. El negoci es va inaugurar l’any 1907 amb els senyors Ramon Moliner i Joaquim Ferrer. A dia d’avui ja són cinc les generacions que han portat les regnes d’aquest negoci centenari d’Olot. L’actual propietari és Jordi Ferrer, que fa set anys va obrir la nova xocolateria al costat de l’edifici centenari. Ferrer segueix usant les receptes tradicionals i ha aportat un toc de modernitat al negoci familiar.

Sobre Realitat Millorada

Com ja saps, el projecte “Realitat Millorada” és fruit de l’aliança entre la Fundació A. Bosch juntament amb les fundacions Aladina i Small, amb l’Hospital Universitari de la Vall d’Hebron de Barcelona. Es tracta d’un projecte integral de condicionament i humanització de l’espai d’Hospitalització d’Oncologia i Hematologia Pediàtriques del propi hospital, l’objectiu del qual és fomentar el benestar dels nens, nenes i adolescents amb càncer i dels seus cuidadors quan estan ingressats.