El divendres, 13 de maig, se celebra a escala nacional el Dia del Nen Hospitalitzat. És una data que ens toca molt de prop, ja que millorar l’atenció i les experiències de tractament dels nens i nenes amb malalties infantils és part de la nostra missió i un dels eixos claus del nostre projecte Realitat Millorada. Per aquesta raó, com a forma d’homenatge als pacients, juntament amb la Fundació Aladina i Fundació Small, hem organitzat diverses activitats solidàries amb l’objectiu de recaptar fons per al projecte, a les quals tant grans com petits esteu convidats a participar.

“Be A Hero” de Metropolitan

En primer lloc, Metropolitan ha llançat “Be A Hero”, una campanya solidària que busca recaptar fons pel projecte Realitat Millorada amb l’objectiu de reformar l’Àrea d’Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron de Barcelona. Amb aquestes reformes, aconseguirem crear un entorn confortable i amigable, on el tractament mèdic, el descans i els temps dedicats a l’oci conviuran de manera natural, millorant la realitat tant dels pacients com la de les seves famílies.

Del 9 al 15 de maig, els centres Metropolitan organitzen diverses master-classes que es duran a terme per convidats molt especials. Serà una ocasió per fer esport, passar-s’ho bé en bona companyia i, a la vegada, ser solidari i col·laborar en la lluita contra el càncer infantil.

Centres Salting

També es vinculen a la causa 4 centres de salting: Salting Kids, Salting Hospitalet, Salting Granollers i Salting Sabadell. Al llarg del mes de maig, tots aquells que aneu a passar una estona divertida a algun d’aquests centres, col·laborareu amb el Projecte Realitat Millorada.

Jungla Park de Gavà

Si us trobeu a prop de Gavà el 13, 14 i 15 de maig, us animem a fer una visita a Jungla Park Gavà, un parc infantil amb unes instal·lacions magnífiques on els més petits s’ho passaran d’allò més bé i estereu donant suport al projecte Realitat Millorada i la seva missió de millorar la realitat dels nens i nenes que més ho necessiten.

Gràcies a aquestes organitzacions farem del 13 de maig un dia per recordar! I vosaltres, us animeu a ser solidaris passant-vos-ho bé?