Els propers 14,15 i 16 de juliol tindrà lloc la segona edició del VALLVIVA, un festival que sorgeix del compromís dels seus promotors amb la Garrotxa, i que té una vessant absolutament solidària, incloent-hi elements diferenciadors com ara els productes de proximitat i una proposta de restauració amb Estrella Michelin.

En aquesta segona edició, el Festival augmenta capacitat, doblant pràcticament el seu aforament fins a les 1.800 localitats, i amplia la seva oferta amb un dia més d’activitat dirigit a un públic més jove i buscant el seu creixement i recorregut més enllà de la Garrotxa. VALLVIVA, pretén activar tots els sentits dels assistents, fent que el públic visqui una experiència global, de 360º, que permeti connectar i sentir l’entorn.

Enguany, l’esdeveniment es duu a terme en un gran espai a l’aire lliure amb impactant atractiu visual i paisatgístic, amb una programació cultural variada. Alguns dels artistes confirmats són Sergio Dalma, Rosario, Stay Homas, Mishima, Sofia Elllar i Gullem Roma. Així, el públic podrà gaudir de diferents espectacles, concerts, actuacions teatre-musicals i gastronomia de qualitat, respectant en tot moment el medi ambient i la sostenibilitat.

També cal ressaltar el seu caire solidari. El festival va néixer com a iniciativa de l’empresa ROYALVERD, però enguany s’ha creat la FUNDACIÓ VALLVIVA, fundada conjuntament amb l’empresa NOEL ALIMENTARIA. Aquesta, té per objecte fomentar qualsevol projecte o activitat, encaminada al benestar físic, psíquic i social de les persones, especialment les afectades per malalties de càncer. És per això que en aquesta edició es destinaran íntegrament tots els beneficis a tres fundacions solidàries: Projecte Juan Carlos Unzué, Fundació Oncològica Girona i, la nostra.

A més a més, al nostre Instagram hi tenim disponible un sorteig amb el qual podeu guanyar dues entrades pel dissabte 16 de juliol. No deixeu perdre aquesta gran oportunitat!