El maig va ser un mes especialment solidari, i ens va deixar moments increïbles que volem compartir amb tots vosaltres. L’agenda es va emplenar d’activitats i propostes que van reunir a gent de totes les edats amb ganes de passar-s’ho bé de forma solidària i altruista. A continuació us en fem un recull!

Cursa de la Moixina

L’1 de maig va tenir lloc la 9a Cursa de la Moixina, una festa esportiva per als amants del passatge olotí. La Moixina és la zona d’Olot en la que antigament s’hi trobava el llac que omplia la plana olotina. Una localització que actualment és utilitzada per molts olotins i olotines per sortir a passejar i fer activitat física.

La cursa, va ser una trobada magnífica on, a banda de compartir-s’hi la passió per la naturalesa i l’esport, s’hi va compartir el valor de la solidaritat. Per segon any consecutiu, els beneficis obtinguts es destinen a la Fundació A. Bosch i a la nostra raó de ser, la recerca i investigació a les malalties infantils.

Be A Hero de Metropolitan

El divendres, 13 de maig, es va celebrar el Dia del Nen Hospitalitzat. És una data que ens toca molt de prop, ja que millorar l’atenció i les experiències de tractament dels nens i nenes amb malalties infantils és part de la nostra missió i un dels eixos claus del nostre projecte Realitat Millorada. Per aquesta raó, com a forma d’homenatge als pacients, juntament amb la Fundació Aladina i Fundació Small, vam organitzar diverses activitats solidàries amb l’objectiu de recaptar fons per al projecte.

En primer lloc, Metropolitan va llançar Be A Hero, una campanya solidària que al llarg de la setmana va organitzar 126 masterclass on es van compartir aficions com el ioga, el ciclisme, els pilates, la música, la cuina, el ball… de la mà de convidats molt especials. Els números són sorprenents, més de 2.500 persones van participar en les jornades, recaptant consegüentment, una totalitat de 50.000 €. Va ser tot un èxit!

Centres Salting

A la causa també s’hi van vincular 4 centres de salting: Salting Kids, Salting Hospitalet, Salting Granollers i Salting Sabadell, que al llarg del mes de maig van donar la possibilitat de col·laborar amb el projecte Realitat Millorada.

Jungla Park de Gavà

També es va unir a aquesta iniciativa Junga Park de Gavà. El 13, 14 i 15 de maig, el parc infantil va donar-nos suport oferint els seus clients la possibilitat de col·laborar amb el projecte de reforma de l’àrea Oncològica Pediàtrica de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron.

Terra de Remences

El 15 de maig, va tenir lloc la 25a edició de Terra de Remences · Energy Tools. Més de 2.000 esportistes no es van voler perdre la cita cicloturista de l’any i es van reunir a Sant Esteve d’en Bas per gaudir de l’esport i la natura. Va ser una marxa de paisatges idíl·lics, colls i avituallaments de primera on es va viure i reviure una experiència cicloturista única. A més a més, a part de compartir-s’hi l’afició pel ciclisme, va ser un esdeveniment solidari. Un any més, els beneficis obtinguts es destinen a diferents entitats, entre elles, la Fundació A. Bosch.

Cames de Ferro al Puigsacalm

El 29 de maig, al Puigsacalm s’hi va celebrar la 7a Cames de Ferro, una cursa solidària organitzada pel Grup Excursionista Cultural i Alpinista de Sant Esteve d’en Bas (GECA), de diferents recorreguts i categories, que cada any reuneix als millors esportistes de la comarca. Va ser una trobada espectacular i de moltes endorfines on s’hi van repartir molts premis, i sobretot, solidaritat. Des de la seva primera edició el 2015, Cames de Ferro destina els beneficis obtinguts a la Fundació A. Bosch.

Festivalot

L’últim cap de setmana de maig es va celebrar la 7a edició del Festivalot. Enguany, el festival de Música en Família de Girona ha col·laborat amb la Fundació A. Bosch, oferint al seu públic la possibilitat de fer un donatiu al projecte Realitat Millorada a l’hora de comprar l’entrada pels concerts. Va ser un cap de setmana màgic on grans i petits van poder escoltar els seus artistes preferits i gaudir d’una estona divertida i única amb amics i família. A més a més, molts dels artistes es van posar les ulleres fetes pels pacients d’oncologia de la Vall d’Hebron.

Des de la Fundació A. Bosch volem donar les gràcies a totes les empreses i iniciatives per aportar el seu granet de sorra al llarg del mes de maig. Amb la col·laboració de tots vosaltres podrem continuar investigant les malalties infantils i aconseguirem reunir els diners necessaris per començar les reformes de la nova Àrea d’Oncologia Pediàtrica de l’Hospital Vall d’Hebron. Plegats ho farem possible!