Ja s’ensuma el Nadal a la Fundació A. Bosch i, un any més, volem donar-li la benvinguda com cal amb una gran rifa solidària!

Continueu llegint i descobriu els premis que sortegem: una cinquantena d’experiències inoblidables i productes fantàstics.

Com participar?

L’objectiu de la rifa és recaptar fons que aniran destinats íntegrament a diversos projectes relacionats amb el càncer infantil que estem duent a terme amb l’Hospital Universitari Vall d’Hebron de Barcelona. Per aquesta raó, cada participació és una donació.

Podeu provar sort amb una donació de 5 €, la qual equival a una 1 participació. Però si us animeu, també teniu la possibilitat d’adquirir el nostre pack INICIAL de 5 participacions, pel preu de 25 € i amb el qual us en regalem una d’extra; o bé el nostre pack PREMIUM de 10 participacions per 50 € amb el qual us en regalem tres.

Com més vegades participeu més opcions tindreu de guanyar!

Hi haurà un guanyador per cada un dels següents premis:
  • 1 nit per a 2 persones al Mas Les Comelles (Garrotxa).
  • 1 passeig en globus amb Camins de Vent (Garrotxa).
  • 2 entrades dobles per Port Aventura.
  • 5 entrades dobles al Parc d’Atraccions del Tibidabo (Barcelona).
  • 3 entrades per a quatre persones al Nou Museu del Futbol Club Barcelona.
  • 1 dinar o sopar per a dues persones al Mandarin Hotel de Barcelona
  • 1 entrada doble pel Basquet Girona vs Zunder Palencia – 13/01/2024 18h
  • 1 entrada doble pel concert “NOCHE NEU! MIRONA: Mujeres, Núria Graham, Carmen 113, Yawners, Ciutat i Jordi Serradell” – 20/01/2023  18h a la Sala La Mirona de Girona.
  • 1 entrada doble pel festival de música Vallviva (Garrotxa).
  • 3 packs de llibres de Panini Books.
  • 3 packs de la col.lecció de cromos  (Àlbum + caixeta de 50 sobres) de Panini.
  • 4 vals de 50€ per la botiga MANGO d’Olot
  • Sopar per dues persones al Restaurant Meleta de Romer, dirigit per la presentadora Gessamí Caramés (Ametlla de Mar).
  • 5 Bosses amb tiquet d’1h al Salting de Girona amb mitjons antilliscants.
  • 1 robot de cuina Mambo Cecotec 10070.
  • 1 pernil ibèric Noel.
  • 1 lot de productes Noel.
  • 2 pack d’especies de cuina de la marca Specials del presentador i guanyador de MasterChef Arnau Paris.
  • 1 llibre “Receptes per compartir en família” d’en Nandu Jubany.
  • 2 lot de vins del Celler Castell del Remei.
  • 1 lot de vi de Cellers Sumarroca
  • Visita guiada i degustació de vins al Celler Castell del Remei.
  • 2 entrades dobles UE Olot vs FC Vilafranca – 14/01/2024
  • 1 entrada per quatre persones al Festivalot.
  • 1 lot de productes de El Pot Petit.

Fins quan?

La data límit per participar és el dia 21 de desembre, i el sorteig es durà a terme el 22 de desembre a les 10:00h. Podreu trobar el llistat de guanyadors a la web de la Fundació A. Bosch.

PARTICIPA i ajuda’ns en la lluita contra el càncer infantil