T’imagines tenir un rellotge amb funcions intel·ligents i que a més a més tingui el disseny de les teves ulleres de Realitat Millorada preferides? Doncs… pot ser teu en qualsevol moment!

Molt més que un smartwatch

Des de la Fundació A. Bosch estem molt contents de fer-vos saber que juntament amb la Fundació Small i amb la Fundació Aladina, hem col·laborat amb la casa de rellotges digitals i personalitzables Fit&Fun, i hem creat la nova col·lecció de Smartwatches Solidaris de Realitat Millorada.

A partir d’ara, les nostres icòniques ulleres coexistiran amb aquests rellotges tan especials inspirats amb els dissenys de les ulleres de Realitat Millorada. Com bé sabeu, les ulleres han estat dissenyades i decorades per diversos infants ingressats a l’àrea d’oncologia infantil de l’hospital Vall d’Hebron de Barcelona.

De la mateixa manera que les ulleres, els smartwatches són solidaris, i tots els beneficis que es recullin amb la seva venda serviran per reformar la planta d’Oncologia Pediàtrica d’aquest hospital. Fins ara hem aconseguit recol·lectar 5 dels 6 milions d’euros del pressupost, per tant, estem a la recta final i confiem que amb l’ajuda dels rellotges podrem començar les obres l’abril del 2023.

Amb aquestes reformes que tenen com a prioritat el benestar dels pacients, aconseguirem que la nova àrea sigui més confortable amb habitacions més espaioses i còmodes, i que les zones comunes siguin més àmplies, fet que ens ajudarà a millorar la relació dels pacients, familiars i cuidadors amb l’hospital.

Les funcionalitats del Smartwatch Fit&Fun Realitat Millorada

Aquests smartwatches, a més de cuidar els infants i adolescents amb càncer, et cuiden a tu. Vols saber per què?

El smartwatch Fit&Fun Realitat Millorada és un rellotge intel·ligent amb forma de polsera que es connecta amb el teu telèfon mòbil mitjançant l’aplicació ‘Fitpro’. A banda de rebre trucades i missatges i mirar l’hora, amb aquest rellotge podràs fer salut enregistrant els teus passos diaris, distàncies recorregudes i calories cremades.

De manera paral·lela, tindràs la possibilitat de saber la teva freqüència cardíaca, pressió arterial i oxigen en sang, el qual converteix aquest smartwatch en l’accessori perfecte pels esportistes i tots aquells qui doneu importància a la salut i el benestar.

I el millor de tot, és molt fàcil d’utilitzar i ve acompanyat d’unes instruccions que t’ajudaran a sortir de dubtes en cas que en tinguis! Hi ha cinc models diferents que podeu col·leccionar i cada un costa 24,90 €.

Posa’t el rellotge de Realitat Millorada i col·labora amb nosaltres!

Aconsegueix el teu al següent enllaç: fitandfunwatch.com/2-coleccion-realidad-mejorada/