Aquest mes d’octubre la solidaritat ha pres un protagonisme especial gràcies a tres curses esportives solidàries que, un any més, han decidit destinar els seus beneficis a la Fundació A. Bosch. Amb la recaptació obtinguda a la Marxa Solidària contra el Càncer Infantil, a la VertiKalM i a la Trepitja Garrotxa podrem finançar diferents projectes que estem duent a terme per millorar la salut i el benestar de les persones.

Marxa Solidària contra el Càncer Infantil

El 12 d’octubre, a l’ermita de Sant Joan dels Balbs (La Pinya), s’hi va organitzar la 2a edició de la Marxa Solidària per la lluita contra el Càncer Infantil, una trobada no competitiva que va reunir a gent de totes les edats amb ganes de passar-ho bé. Com a novetat, aquest any s’hi van fer tallers i activitats: la Laia de l’editorial Nanit va explicar contes, la Roser Matas va fer un dibuix preciós que després es va sortejar, la Susan i en Jesus van fer una classe magistral de zumba i s’hi va organitzar un taller de maquillatge.

VertiKalM

El diumenge, 16 d’octubre, es va celebrar la 7a edició de la cursa solidària del quilòmetre vertical al Puigsacalm, i enguany, amb un total de 162 corredors finalitzats, hi ha hagut rècord de participació i recaptació. Organitzada pel Grup Excursionista, Cultural i Alpinista GECA, la cursa s’iniciava al poble de Sant Privat de la Vall d’en Bas, a 525 metres, i s’enfilava fins al cim del Puigsacalm, a 1514 metres. A més a més, ha sigut Campionat de Catalunya de curses Verticals i formava part de la 12a Copa Catalana de Curses Verticals!

Trepitja Garrotxa

El cap de setmana del 22 i 23 d’octubre va tenir lloc la 8a edició de la Trepitja Garrotxa Solidària. Enguany, es va poder competir en quatre modalitats i recorreguts diferents, que anaven des dels 13, als 23, 53 i 84 quilòmetres. Una trobada d’esportistes que van compartir passió per la muntanya i l’esport, i molta solidaritat!

Des de la Fundació A. Bosch agraïm a l’organització d’aquestes tres activitats i a tots els participants per donar-nos suport i creure amb la nostra causa.