El passat diumenge, 18 de setembre, es va celebrar a Cambrils la 6a edició de Deixa’t prendre el pèl, una iniciativa que va convertir el passeig marítim de la localitat, en una gran perruqueria solidària de la mà de més de 45 professionals de la barberia, la perruqueria i de l’estètica.

Durant tot el matí, els perruquers van realitzar un total de 740 serveis, dels quals se n’han obtingut 8.954 €, una suma que resumeix la recaptació obtinguda a través de la pàgina web, i l’obtinguda a través de la reserva en línia.

A més a més, a aquesta xifra li sumem 14.669 € de la recaptació aconseguida abans de l’esdeveniment, i de tots els altres serveis i activitats que es van organitzar, com ara les sessions de crossfit, o bé els passejos en barca amb el Club Rem de Cambrils.

Són 23.623 € que es destinaran en favor del projecte Realitat Millorada, impulsat per la nostra Fundació i les fundacions Aladina i Small. Uns diners que ens ajudaran a arribar al milió d’euros que ens falten per poder començar les obres de nova àrea Oncològica i Hematològica Pediàtrica de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron.

Des de la Fundació A. Bosch estem molt contents pel gran èxit que ha tingut la iniciativa, i volem agrair de tot als organitzadors de Deixa’t prendre el pèl per haver-ho fet possible, i a totes les persones que han col·laborat amb la causa i s’han animat a tallar-se el cabell.

I recordeu! Si no vau poder assistir a l’esdeveniment, encara sou a temps d’aportar el vostre granet de sorra a través d’aquest enllaç. Plegats millorarem la realitat dels nens i joves amb càncer!