Al llarg de l’octubre es van organitzar tres curses esportives solidàries que van decidir destinar tots els seus beneficis als projectes de la Fundació A. Bosch. Amb la recaptació aconseguida gràcies a la Marxa Solidària contra el Càncer Infantil, la VertiKalM i la Trepitja Garrotxa s’aconseguirà finançar una part del projecte de Realitat Millorada i una part del treball d’investigació i recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques per a les malalties infantils, un projecte que compta amb col·laboració de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.

La Marxa Solidària contra el Càncer Infantil es va celebrar el diumenge 10 d’octubre a Sant Joan dels Balbs, un poble de La Pinya. Aquest esdeveniment lúdic i esportiu va consistir en una passejada de 5,5 quilòmetres amb 325 metres de desnivell. Al final de la jornada es va aconseguir aplegar 700 persones i recaptar 10.000 euros.

La segona trobada solidària va ser la sisena edició del quilòmetre vertical solidari, la VertiKalM, que es va celebrar el diumenge 17 d’octubre a Puigsacalm. La cursa organitzada per la GECA s’iniciava al poble de Sant Privat de la Vall d’en Bas, a 525 metres, i s’enfilava fins al cim del Puigsacalm, a 1514 metres. Aquesta cursa de menys de 5 quilòmetres va aplegar un total de 150 esportistes i formava part de la 11a Copa Catalana de Curses, en la que es van posicionar com a guanyadors Pere Rullan i Georgina Gabarró.

La Trepitja Garrotxa va ser la tercera cursa solidària del mes d’octubre que va decidir destinar la recaptació a la Fundació A. Bosch. El dissabte i diumenge dies 23 i 24 d’octubre es va celebrar la vuitena edició d’aquesta cursa de l’Alta Garrotxa. Enguany, es va poder competir en quatre modalitats i recorreguts diferents, que anaven des dels 13 als 84 quilòmetres.