El passat divendres 12 de novembre Catalunya Ràdio va tenir un protagonista absolut: el projecte solidari de Realitat Millorada, que compta amb el suport de la Fundació A. Bosch, la Fundació Aladina i la Fundació Small i que té l’objectiu de recaptar fons per fer realitat la nova Àrea d’Hospitalització d’Oncologia Pediàtrica de l’Hospital Universitari Vall Hebron.

Des de les instal·lacions de l’Hospital Vall Hebron, l’emissora va emetre una programació especial que comptava amb nou hores d’emissió i quatre programes de la graella diària: “El matí de Catalunya Ràdio” de Laura Rosel, “L’última hora” de Quim Morales, “Popap” de Mariola Dinarès i “La tarda de Catalunya Ràdio” d’Òscar Fernández i Elisenda Carod.

Us recomanem recuperar les intervencions completes dels programes a la carta de Catalunya Ràdio, o bé alguns dels moments més especials, com ara aquests:

TV3 també va mostrar interès en el projecte de les ulleres de Realitat Millorada, dissenyades pels pacients d’oncologia infantil. En concret, l’objectiu de la campanya es va poder veure al telenotícies migdia i al programa de tardes “Tot es mou”.