Tots els que formem part de la família de la Fundació A. Bosch us desitgem un bon Nadal i una bona entrada de l’any 2022

Esperem que pugueu gaudir de les festes durant aquests dies tan especials i que l’any que està a punt d’arribar porti una bona dosi de salut, feina i bones notícies per a tots els vostres éssers estimats.

El nostre objectiu per aquest 2022 és ben senzill: seguir cultivant la nostra faceta solidària, que és la nostra raó de ser.

És per això que us proposem que, si encara no teniu regals per aquestes festes, us animeu a obsequiar els vostres amics i familiars amb les ulleres de Realitat Millorada, dissenyades pels pacients d’Oncologia de l’Hospital Vall Hebron de Barcelona. Els beneficis aconseguits es destinaran a reformar la nova àrea d’oncologia, i el nou espai permetrà que l’estada al centre hospitalari sigui molt més agradable tant pels pacients com per a les seves famílies. Us animeu a regalar solidaritat? És molt fàcil!

Bon Nadal i feliç 2022!