“No podem canviar la realitat, però sí que podem millorar-la”. Aquest és el lema de Realitat Millorada, un projecte crear per la Fundació Aladina, la Fundació Small i la Fundació A. Bosch per fer la realitat la nova Àrea d’Oncologia Pediàtrica de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron de Barcelona.

La campanya d’aquest projecte ha consistit a llançar al mercat unes ulleres totalment exclusives dissenyades pels pacients d’oncologia. Es pot escollir entre models amb estampats de cors, flames o de fantasia, entre molts d’altres!

Les ulleres de #RealidadMejorada ha despertat molt d’interès social, i són moltes les persones, entitats i comerciants que s’han volgut sumar a aquesta iniciativa. D’entre els personatges coneguts que han volgut aportar el seu gra de sorra en aquesta causa destaquen:

• Luis Enrique, seleccionador de l’Espanyol, que va publicar una imatge amb la seva família lluint les ulleres de Realitat Millorada
  • L’exjugador d’handbol del Barça Enric Masip també va fer un vídeo explicant el projecte i incentivant la col·laboració.
  • La presentadora del “Tot es mou” de TV3 Helena García Melero i altres presentadors de TV3 i Catalunya Ràdio com Laura Rosel, Elisenda Carod i Mariola Dinarès van lluir les ulleres en el marc de la programació especial del dia 12 de novembre, on es va parlar del projecte de Realitat Millorada. Podeu recuperar tota la informació aquí.
  • La també periodista Mercedes Milà no va dubtar ni un moment a unir-se a la cadena de solidaritat del projecte amb un model de luxe com a acompanyant: el seu gos.
  • La copresentadora de “Cuines” de TV3, Gessamí Caramés, va publicar una foto lluint les ulleres i animant als seus seguidors a veure el món amb uns ulls més altruistes.
  • I seguint amb la gastronomia, a Les Cols, el restaurant de dues estrelles Michelin d’Olot, també van explotar la seva faceta solidària unint-se al projecte amb una imatge d’equip.
  • El cuiner basc Diego Guerrero, amb dues estrelles Michelin, tampoc es va voler quedar enrere i va publicar una imatge amb l’explicació del projecte.
  • La model Martina Klein va publicar uns vídeos lluint un complement digne de passarel·la, les ulleres de Realitat Millorada!
  • Rafael de Medina Abascal, treballador del sector de la moda i aristòcrata espanyol, també va donar suport al projecte amb un vídeo fent ciclisme i lluint una de les ulleres més atrevides de la col·lecció.
  • El formador Victor Küppers, del canal “Vivir con entusiasmo”, també va publicar un vídeo explicant el projecte i animant a tothom a participar-hi.
  • La periodista Marta Barroso va difondre una imatge amb el president de Fundación Aladina, Paco Arango, amb el títol “con gafas y a lo loco”, on parlava del poder que poden arribar a tenir aquestes ulleres màgiques.
  • El diputat de Junts per Catalunya Salvador Vergés també va fer ressò dels objectius de Realitat Millorada compartint un vídeo de la campanya.
  • A banda de les publicacions, altres personalitats com l’escriptor Rafa Tarradas Bultó, el dissenyador Juan Avellaneda, les models Vanesa Lorenzo i Eugenia Silva o l’actriu Abril Zamora es van sumar a la iniciativa publicant stories d’Instagram explicant el projecte de les ulleres de Realitat Millorada.

La solidaritat ha traspassat fronteres i fins i tot ha arribat al sector dels animals, i és que la gosseta India no va voler arribar a Nadal sense lluir el seu millor complement, les ulleres dels nens de Vall d’Hebron. El Tió d’Olot tampoc volia ser menys, i aquest any va aparèixer amb unes ulleres fetes a mida per ell!

Els beneficis aconseguits amb la venda d’aquestes ulleres aniran destinats íntegrament a la creació de la nova planta oncològica per tal que els nens amb càncer, les seves famílies i el personal sanitari gaudeixin de l’espai que es mereixen.

Amb les ulleres de Realitat Millorada, tot és millor!