• La marca de cosmètica donarà a l’entitat el 5% de les vendes dels seus Cofres per a Nens i Bebès
• La Fundació promou la investigació per al tractament de malalties infantils de la mà de l’Hospital Vall d’Hebron

Sant Joan les Fonts, 17 de desembre de 2018 La marca de cosmètica natural de luxe Alqvimia i la Fundació A. Bosch de Noel Alimentària han signat un acord de col·laboració a través del qual l’empresa gironina donarà a l’entitat el 5% de les vendes dels seus Cofres per a Nens i Bebès. L’objectiu d’aquest acord és impulsar la investigació del càncer infantil i de les malalties congènites i autoimmunes, entre d’altres.

Alqvimia posarà a la venda 2.000 unitats dels Cofres als seus establiments ubicats a Madrid, Barcelona, Bilbao, Lleida, Banyoles i Reus així com a la seva e-shop i a través del canal professional. Els diners recaptats es destinaran a promoure els projectes de la Fundació A. Bosch vinculats a la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils de la mà del Vall d’Hebron Institut de Recerca.

La Fundació A. Bosch, que va néixer el 2004 de la mà de l’empresa Noel Alimentaria, es dedica a la col·laboració en projectes de recerca mèdica infantil i pretén ser una entitat de referència en la investigació translacional aconseguint així que els avenços obtinguts es puguin aplicar ràpidament al pacient.