• La col·laboració promou el desenvolupament d’eines terapèutiques per al tractament del càncer infantil a càrrec del Vall d’Hebron Institut de Recerca

Sant Joan les Fonts, 10 d’octubre de 2018.- L’Obra Social “la Caixa” i la Fundació A. Bosch han signat un nou acord de col·laboració a través del qual l’entitat bancària recolzarà els projectes de la fundació impulsada per Noel Alimentaria, dedicada a promoure la recerca i desenvolupament de solucions mèdiques per al càncer infantil.

Per tercer any consecutiu, l’Obra Social “la Caixa” aportarà 15.000 euros que es destinaran a afavorir el desenvolupament de noves eines terapèutiques per al tractament de sarcomes infantils que realitza el Grup de Recerca Traslacional en el Càncer de la Infància i l’Adolescència del Vall d’Hebron Institut de Recerca.

L’acte de signatura de l’acord ha comptat amb la presència del director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana; el director del Centre d’Empresa de CaixaBank a Girona Nord, Albert Alsina; i el director de Banca d’Empreses de CaixaBank a Girona Nord, Vicenç Serra. Per part de la Fundació, hi ha assistit la seva presidenta, Anna Bosch; el director general de Noel Alimentaria -empresa impulsora de la Fundació A. Bosch-, Joan Boix; i el Director Corporatiu de control de Gestió i membre de la quarta generació de la família fundadora de Noel Alimentaria, Xavier Boix.