El passat diumenge 18 de juny la Fundació Albert Bosch va tenir una presència destacada a la cursa del 40 aniversari de TV3 i Catalunya Ràdio.

L’esdeveniment esportiu familiar es va celebrar a Sant Joan Despí, i el recorregut de 6 km que es dibuixava des de Catalunya Ràdio fins a l’Hospital Moisès Broggi, va reunir més de 5.000 inscrits.

La periodista de TV3 Míriam Riau, una de les encarregades de la retransmissió de la cursa, es va acostar a l’stand que vam muntar per parlar amb la Cristina Sanz, la responsable de la fundació. Mireu el vídeo per descobrir en quin punt està el projecte de Realitat Millorada i quina quantitat falta per recaptar!

View this post on Instagram

A post shared by Fundació A. Bosch (@fundacioabosch)

A la connexió de TV3 també hi va aparèixer en Biel, un adolescent que va tenir càncer fa uns anys i forma part de la família de Realitat Millorada.

Biel a l’stand de Realitat Millorada

Des de l’stand també vam aprofitar per vendre ulleres i rellotges, i tots els beneficis aniran destinats a la reforma de l’àrea d’oncologia i hematologia pediàtriques de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona. Durant tota la jornada, vam rebre invitats famosos i molt especials, com ara:

Helena García Melero i l’equip del Tot es Mou de TV3

Part de l’equip del Tot es Mou

Els Beta, d’X3

Cristina Riba i Artur Peguera, del TN cap de setmana

El periodista Josep Palau

El periodista Maiol Roger

Bernat Soler, d’esports

Maria Fernández, d’esports

La cursa de TV3 i Catalunya Ràdio es va convertir en un dels esdeveniments esportius més populars de Catalunya, i per la Fundació Albert Bosch va ser un immens plaer formar-ne part i aprofitar aquesta plataforma per augmentar la visibilitat del nostre projecte Realitat Millorada.

Si no vas ser a la cursa però vols fer la teva aportació, encara hi ets a temps! Fes la a través d’aquest enllaç.