Del 12 al 15 de juliol torna el Festival Vallviva a la finca de Les Brides (La Vall d’en Bas), un festival que sorgeix del compromís dels seus promotors amb la Garrotxa, i que té un vessant absolutament solidari, incloent-hi elements diferenciadors com ara els productes de proximitat i una proposta de restauració amb Estrella Michelin.

Joan Dausà, Víctor Manuel, Ana Mena i La Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya seran els caps de cartell d’aquesta tercera edició, que torna a tenir com a protagonista el Vall d’Hebron Hospital Campus. Enguany, tota la recaptació obtinguda a l’anomenat “Festival dels sentits”, serà per a projectes de recerca en càncer del VHIR (Vall d’Hebron Institut de Recerca) i del VHIO (Vall d’Hebron Institut d’Oncologia).

Des de la seva primera edició, la Fundació Vallviva pretén ser un altaveu de les situacions reals de la vida, de les persones mancades de salut i de les seves famílies. Els voluntaris que en formen part fan una feina extraordinària per a fer de la nostra societat un espai més digne, compromès i farcit de valors. En la darrera edició, Vallviva va destinar la recaptació a diferents fundacions. Una d’elles va ser la Fundació A. Bosch i, en concret, el nostre projecte de Realitat Millorada

Un programa musical molt complet

Aquest 2023 el festival s’iniciarà el dimecres 12 de juliol i es comptarà amb les actuacions de la Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya, que presentarà a l’escenari principal del Vallviva el seu darrer projecte. A “Himnes del cor”, repassen grans himnes de la història de la música amb grans solistes com Manu Guix, Beth, Joan Garrido i La Pau.

Víctor Manuel encapçalarà la segona jornada del Vallviva, el dijous 13 de juliol, amb “La vida a cançons (L’escenari ho cura tot)”, l’àlbum amb el qual celebra el seu 75è aniversari i amb què pretén resumir llargs anys de cançons i de carretera.

Joan Dausà arribarà el divendres 14 de juliol al festival per portar la gira del desè aniversari de la mítica cançó “Jo mai mai”, convertida en un himne, i amb la qual repassa una dècada de trajectòria. Al seu torn, la cantant Ana Mena centrarà la programació del quart i darrer dia del festival, el dissabte 15 de juliol, per presentar el seu darrer treball anomenat “Bellodrama”, el seu projecte més personal.

Altres artistes com el cantant Ramon Mirabet; el també cantant, compositor i pianista Roger Padrós; el Cor Geriona; la mítica banda de poc rock La Guardia; la cantant garrotxina Núria López i el saxofonista Pep Poblet completaran el cartell d’aquesta tercera edició del Vallviva.

Gastronomia d’estrella

Un any més, Vallviva aposta per fomentar experiències vinculades amb la gastronomia i els productes del territori i ofereix l’opció de tastar una oferta culinària de primer nivell, de productors i elaboradors de La Garrotxa.

Com en les darreres edicions, al Village del festival hi haurà una desena de paradetes que oferiran els seus productes Km0 i una zona exclusiva i nova on hi haurà menjar del Grup Quinze Ous en format de peu dret.

D’altra banda, a la zona Premium es diversificarà l’oferta gastronòmica amb una proposta de restauració amb menús exclusius d’Estrella Michelin, de la mà de restaurants com Les Cols, Nandu Jubany o Ca l’Enric.

Aconseguiu les vostres entrades fent clic al següent enllaç abans no sigui massa tard. Us hi esperem!