La Fundació A. Bosch llança l’Entrepà Solidari, la nova iniciativa que hem creat per aconseguir fons per la investigació del càncer infantil. Aquesta acció consisteix a convertir un esmorzar o berenar qualsevol en un acte solidari.

Aquest projecte va enfocat a associacions, empreses, centres educatius o institucions públiques que vulguin organitzar un àpat amb tots els seus membres i, a més, vulguin aportar un gra de sorra a la nostra causa. Des de la fundació ajudarem a materialitzar aquesta solidaritat i posarem a la seva disposició els materials necessaris perquè aquesta trobada es converteixi en un acte d’allò més especial.

Els centres que vulguin organitzar aquest esmorzar o berenar solidari ho poden fer qualsevol dia de l’any i en qualsevol espai! Aquesta iniciativa és una bona oportunitat per celebrar una data o esdeveniment important d’una manera diferent o simplement per transformar l’esmorzar o el berenar en un donatiu solidari.

Com organitzo el meu Entrepà Solidari?

És molt fàcil!

1. Inscriu-te a l’Entrepà Solidari a través d’aquest formulari
  2. Prepara l’Entrepà Solidari, ja sigui comprant el material amb pressupost del centre o bé demanant la col·laboració a comerços de proximitat.
  3. Rep el material de la campanya Entrepà Solidari que t’ajudarà amb l’organització de l’esdeveniment.
  4. Forma el teu equip. És important comptar amb la col·laboració de diverses persones per habilitar l’espai, fer els entrepans, fer-ne difusió i vendre’ls.
  5. Un cop celebrat l’esdeveniment, fes la teva donació aquí
  6. I no t’oblidis de compartir els millors moments de l’Entrepà Solidari a les xarxes socials amb el #EntrepàSolidari i #CàncerInfantil.

Sobre el projecte

El projecte Entrepà Solidari va néixer el passat mes de febrer, concretament el dia 15, quan se celebra el Dia Internacional Contra el Càncer Infantil. Tota la recaptació obtinguda es destinarà a les diferents línies de treball que duem a terme conjuntament amb l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona, i en especial al projecte de reforma integral de la seva àrea d’Hematologia i Oncologia Pediàtriques.

Us animeu? Ajudeu als nens i nenes amb càncer!

La col·laboració amb Noel

Noel és un grup d’alimentació familiar de quarta generació amb seu a La Garrotxa. Amb més de 80 any d’història, ofereixen els productes que millor s’adapten a les necessitats del consumidor, sempre amb els estàndards de qualitat i seguretat alimentària i amb una filosofia constantment innovadora.

L’empresa gironina col·labora activament amb la iniciativa Entrepà Solidari proporcionant una àmplia gamma de productes de xarcuteria per tal de fer els entrepans solidaris. Amb aquesta col·laboració, l’empresa vol contribuir a la lluita contra el càncer infantil i fer més fàcil l’organització d’aquests esdeveniments.