• Aquesta companyia, orientada a oferir serveis globals d’enginyeria, consultoria, construcció i food control, especialment al sector de la indústria alimentaria, ha fet una donació de 2.000 euros a l’entitat vinculada al grup d’alimentació Noel

Sant Joan les Fonts, 17 de novembre de 2020.- Cunovesa Grup, companyia amb més de 10 anys de trajectòria orientada a oferir serveis globals d’enginyeria, consultoria, construcció i food control, especialment al sector de la indústria alimentaria, s’ha aliat amb la Fundació Albert Bosch per impulsar la investigació del càncer infantil. Ho ha fet a través d’un acord que contempla la donació de 2.000€, quantitat que anirà destinada a promoure els projectes de la fundació impulsada pel grup d’alimentació Noel, vinculats a la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils, en especial al càncer en la infància, en col·laboració amb l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.