• Coincidint amb el Dia Internacional del Nen amb Càncer, l’empresa olotina, amb més de 30 anys d’experiència en la comercialització de moda tèxtil, donarà a la Fundació els beneficis obtinguts demà a la botiga Mango d’Olot

Sant Joan les Fonts, 14 de febrer de 2020.- Coincidint amb el Dia Internacional del Nen amb Càncer, Olot colors, empresa dedicada a la comercialització de moda tèxtil i concessionària de marques com Benetton, Mango o Levi’s, a Olot, donarà a la Fundació Albert Bosch tots els beneficis que obtingui demà, 15 de febrer, a la botiga de Mango que tenen ubicada al número 23 del carrer St Rafel, de la capital de la Garrotxa. Aquesta acció s’emmarca dins de l’acord que ambdues institucions van rubricar el passat estiu amb l’objectiu d’impulsar la investigació i la innovació en l’àmbit de l’oncologia infantil. El conveni signat engloba les campanyes solidàries anuals d’Olot Colors centrades en les col·leccions infantils.

Els diners recaptats es destinaran a promoure els projectes de la Fundació Albert Bosch vinculats a la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils, en especial al càncer en la infància, en col·laboració amb l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.

La primera acció en el marc d’aquest acord entre la Fundació Albert Bosch i Olot Colors es va dur a terme a l’agost del 2019, gràcies a la qual es van recaptar 3.000 euros procedents de la comercialització de la línia infantil de Mango i Benetton.